• TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wyjątkowe szkolenie - Umiejętności osobiste

Wyjątkowe szkolenie „Umiejętności osobiste”.
Praktyczny poradnik na koniec!

Inteligencja emocjonalna, automotywacja i podejmowanie decyzji to pozostałe, ostatnio uruchomione moduły szkolenia "Umiejętności osobiste".

Szkolenia rozwijające umiejętności „miękkie” koncentrują się zwykle na kwestiach potrzebnych wyłącznie w pracy, pomijając konieczność godzenia jej z codziennymi obowiązkami w domu, czasem wolnym i osobistymi celami. Inaczej jest ze szkoleniem Akademii PARP „Umiejętności osobiste”.

W nowouruchomionych modułach kontynuowane jest praktyczne podejście „life-work balance”. Dzięki temu uczestnicy Akademii PARP mogą doskonalić zestaw umiejętności przydatnych zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym.

Nowe moduły pokazują możliwości wykorzystania inteligencji emocjonalnej, wskazują jak pobudzać własną motywację i jak poprawiać swoją decyzyjność.

Mając na uwadze zwłaszcza zapracowanych uczestników z MSP, którym nawet po przejściu szkolenia brakuje czasu na porządny relaks, przygotowaliśmy poradnik z krótkimi, praktycznymi ćwiczeniami, które pomagają odzyskać równowagę w życiu codziennym. Poradnik automatycznie aktywuje się na koniec szkolenia.

„Umiejętności osobiste” to już 27 bezpłatne szkolenie internetowe Akademii PARP, dostępne na portalu www.akademiaparp.gov.pl. Wszyscy przedsiębiorcy i pracownicy sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej mogą podjąć bezpłatną naukę.

 

Więcej informacji:


Infolinia 801 444 MSP (czyli 801 444 677)

Wersja XML

Gmina Głubczyce
ul. Niepodległości 14
48-100 Głubczyce
tel. +48 77 485 30 21 do 24
fax +48 77 485 24 16
e-mail:
Statystyka wizyt:
ogółem: 10780376
w tym miesiącu: 34473
dzisiaj: 2743

Polityka prywatności
Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1